Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeAutor zdaje siê nie wiedzieæ, ¿e segment baggerów jest obecnie jednym z najszybciej rosn±cych w usa segmentów motocykli. Vaquero, w Europie nazywany Voyager Custom konkuruje z HD Street Glide'em (na pewno nie w wersji CVO, bo Custom Vehicle Operations to najdro¿sza linia harleyów, w których ka¿dy detal jest z najwy¿szej pó³ki cenowej), HD Road Glidem ale te¿ z Yamah± Startoliner (w Polsce by³aby to platforma Midnightstar 1900) oraz Victory Cross Country. Wypada tez chyba nadmieniæ, ¿e najlepiej sprzedaj±cym siê harleyem jest w³asnie bagger Street Glide... Przeznaczeniem baggerów s± podró¿e w stylu cruiserowym a nie lans... Gdyby autor poczyta³ trochê prasy zagranicznej lub zapozna³ siê z serwisami www na temat motocykli - dowiedzia³by siê, ¿e zestawy muzyczne w baggerach daj± radê przy prêdko¶ci 100 km/h i ich przeznaczeniem jest umilanie podró¿y a nie stacjonarne disco... Podsumowuj±c - odsy³am do fachowych analiz a nie grafomañskich wypocin dyletantów. http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2011-bagger-cruiser-shootout-90133.html
Odpowiedzhttp://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/2011-kawasaki-vulcan-1700-vaquero-review-90206.html
Odpowiedz